Bank Spółdzielczy w Nowej Soli oferuje lokaty o zmiennym oprocentowaniu na następujące terminy: | |
Lokaty 1 miesięczne | 1,50% |
Lokaty 3 miesięczne | 2,70% |
Lokaty 6 miesięczne | 2,90% |
Lokaty 12 miesięczne | 3,75% |
Lokaty 24 miesięczne | 3,85% |
Lokaty 30 miesięczne | 3,85% |
Za pierwszy miesiąc | 1,0% |
Za drugi miesiąc | 1,20% |
Za trzeci miesiąc | 1,30% |
Za czwarty miesiąc | 1,40% |
Za piąty miesiąc | 1,50% |
Za szósty miesiąc | 1,90% |
Za siódmy miesiąc | 2,30% |
Za ósmy miesiąc | 2,50% |
Za dziewiąty miesiąc | 3,50% |
Za dziesiąty miesiąc | 4,80% |
Za jedenasty miesiąc | 8,80% |
Za dwunasty miesiąc | 13,0% |
Oprocentowanie lokaty może ulec zmianie w trakcie trwania lokaty.
Kapitalizacja odsetek następuje po terminie umownym.
Odnowienie lokaty następuje automatycznie.
Jedna osoba może być posiadaczem dowolnej liczby lokat.
Walutą lokaty jest złoty polski.
Bank Spółdzielczy w Nowej Soli
ul. Bankowa 1, 67-100 Nowa Sól
Sekretariat
tel. (68) 387-52-71, fax. 356-41-00
e-mail:
Jesteśmy na Facebook-u |
Przypominamy o zachowaniu CZUJNOŚCI
Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się 𝗽𝗼𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗼𝗹𝗻𝘆 𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂
Kontaktują się i informują, że właśnie padłeś ofiarą oszustwa i ktoś włamał się na Twój 𝗿𝗮𝗰𝗵𝘂𝗻𝗲𝗸.
Rozmowa głównie dotyczy zablokowania wykonanego przelewu lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem ofiary.
Zdarza się również, że oszuści nakłaniają ofiarę do przelania środków na „zapasowy i bezpieczny” rachunek bankowy, ponieważ środki zgromadzone na jego rachunku nie są już bezpieczne.
Pamiętaj:
Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.
Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.
Zawsze czytaj treść sms-ów jakie przychodzą na Twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej.
Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.
Nie działaj pod presją czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy, rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.
Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z nami.
Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.
https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki