Skip to main content
  • Lokaty ze zmiennym oprocentowaniem

    Lokaty ze zmiennym oprocentowaniem

    Bank Spółdzielczy w Nowej Soli oferuje lokaty o zmiennym oprocentowaniu na następujące terminy:
    Lokaty 1 miesięczne 1,50%
    Lokaty 3 miesięczne 2,70%
    Lokaty 6 miesięczne 2,90%
    Lokaty 12 miesięczne 3,75%
    Lokaty 24 miesięczne 3,85%
    Lokaty 30 miesięczne 3,85%

     

    Lokaty specjalne

    • Lokata "202" - Lokata roczna do której można dopłacać.

     

    • Lokata "102" - Lokata progresywna (dynamiczna) zawierana na rok, może być wycofana w dowolnym okresie bez utraty odsetek. Wyjątek stanowi pierwsze 30 dni - zerwanie pozbawia wkładcę odsetek. Za utrzymanie lokaty wkładcy przusługują w stosunku rocznym następujące odsetki:
    Za pierwszy miesiąc 1,0%
    Za drugi miesiąc 1,20%
    Za trzeci miesiąc 1,30%
    Za czwarty miesiąc 1,40%
    Za piąty miesiąc 1,50%
    Za szósty miesiąc 1,90%
    Za siódmy miesiąc 2,30%
    Za ósmy miesiąc 2,50%
    Za dziewiąty miesiąc 3,50%
    Za dziesiąty miesiąc 4,80%
    Za jedenasty miesiąc 8,80%
    Za dwunasty miesiąc 13,0%

    Oprocentowanie lokaty może ulec zmianie w trakcie trwania lokaty.

    Kapitalizacja odsetek następuje po terminie umownym.

    Odnowienie lokaty następuje automatycznie.

    Jedna osoba może być posiadaczem dowolnej liczby lokat.

    Walutą lokaty jest złoty polski.

     

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Nowej Soli
    ul. Bankowa 1, 67-100 Nowa Sól

    Sekretariat
    tel. (68) 387-52-71
    fax. 356-41-00
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    fb icon  Jesteśmy na Facebook-u
    Godziny otwarcia Banku:
    Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00

    📣☎️Przypominamy o zachowaniu CZUJNOŚCI📢

    Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się 𝗽𝗼𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗼𝗹𝗻𝘆 𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂🤭

    Kontaktują się i informują, że właśnie padłeś ofiarą oszustwa i ktoś włamał się na Twój 𝗿𝗮𝗰𝗵𝘂𝗻𝗲𝗸.

    Rozmowa głównie dotyczy zablokowania wykonanego przelewu lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem ofiary.

    Zdarza się również, że oszuści nakłaniają ofiarę do przelania środków na „zapasowy i bezpieczny” rachunek bankowy, ponieważ środki zgromadzone na jego rachunku nie są już bezpieczne.

    ‼️❗️Pamiętaj:

    ❌Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.

    ❌Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.

    ✅Zawsze czytaj treść sms-ów jakie przychodzą na Twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej.

    ❌Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.

    ❌Nie działaj pod presją czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy, rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.

    Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z nami.

    Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.

    https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki

    Znajdziesz nas też tutaj