Skip to main content
  • Naklejka zbliżeniowa Visa

    Naklejka zbliżeniowa Visa

    NAKLEJKA ZBLIŻENIOWA VISA

    Karta NAKLEJKA ZBLIŻENIOWA VISA umożliwia Użytkownikowi dokonywanie następujących operacji w Polsce i za granicą:

      • płatności bezgotówkowe w sposób zbliżeniowy za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem VISA PAYWARE
      • realizacji transakcji za pośrednictwem sieci Internet,
      • aktywacji karty na portalu kartosfera.pl, na Infolinii Banku i w placówce Banku, a karty wznowionej dodatkowo przy użyciu kodu PIN w bankomatach i terminalach POS wyposażonych w klawiaturę do wprowadzania kodu PIN,
      • zmiany kodu PIN na portalu kartosfera.pl.

     Informacje o naklejce:

    • Naklejka wydawana jest do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych (kont osobistych).
    • Okres ważności naklejki – 5 lat.
    • Naklejka funkcjonuje w oparciu o dzienne limity autoryzacyjne indywidualne dla każdej karty VISA wydanej do danego rachunku i udostępnione w trybie online saldo rachunku.
    • Naklejka posiada limit 100zł dla pojedynczej transakcji zbliżeniowej, transkacje takie nie pymagają potwierdzenia kodem PIN. Transakcje zbliżeniowe powyżej kwoty 100zł wymagają potwierdzenia kodem PIN. Transakcje powinny być autoryzowane.
    • Naklejka wznawiana jest automatycznie po upływie terminu ważności. Rezygnację ze wznowienia karty należy złożyć co najmniej do 15-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności naklejki dotychczas używanej.

    Bank Spółdzielczy w Nowej Soli
    ul. Bankowa 1, 67-100 Nowa Sól

    Sekretariat
    tel. (68) 387-52-71
    fax. 356-41-00
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    fb icon  Jesteśmy na Facebook-u
    Godziny otwarcia Banku:
    Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00

    📣☎️Przypominamy o zachowaniu CZUJNOŚCI📢

    Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się 𝗽𝗼𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗼𝗹𝗻𝘆 𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂🤭

    Kontaktują się i informują, że właśnie padłeś ofiarą oszustwa i ktoś włamał się na Twój 𝗿𝗮𝗰𝗵𝘂𝗻𝗲𝗸.

    Rozmowa głównie dotyczy zablokowania wykonanego przelewu lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem ofiary.

    Zdarza się również, że oszuści nakłaniają ofiarę do przelania środków na „zapasowy i bezpieczny” rachunek bankowy, ponieważ środki zgromadzone na jego rachunku nie są już bezpieczne.

    ‼️❗️Pamiętaj:

    ❌Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.

    ❌Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.

    ✅Zawsze czytaj treść sms-ów jakie przychodzą na Twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej.

    ❌Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.

    ❌Nie działaj pod presją czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy, rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.

    Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z nami.

    Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.

    https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki

    Znajdziesz nas też tutaj